Strona główna » Think tank » Gra szkoleniowa Plantacja
![](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/03/Rectangle-240.png)
![Logo gry szkoleniowej plantacja](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/06/projekt-bez-nazwy-1-6495b84644435.webp)
![](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/02/Rectangle-272.png)
![](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/02/Ellipse-11.png)
Gra szkoleniowa „Plantacja”
gra symulacyjna online
„Plantacja” – gra, która pozwala dostrzec związek między przyjętym sposobem myślenia i osiąganymi wynikami. Gracze doświadczają wyzwań związanych z przełamywaniem schematów i ukrytych założeń oraz organizacją działania zespołu interdyscyplinarnego. My pomagamy wyciągnąć wnioski do zastosowania w codziennej pracy.
Masz pytanie dotyczące gry? Chętnie odpowiemy.
Czym jest Plantacja?
Gra szkoleniowa Plantacja jest elementem programu rozwojowego przygotowanego przez Wszechnicę UJ. Podstawowym zadaniem uczestników gry jest zarządzanie plantacją w interdyscyplinarnym zespole ekspertów, solidarnie odpowiedzialnym za jej ostatecznym wynik. Jak sprawdzić jednak aby firma przynosiła stabilny dochód, gdy zarządzający muszą stale mierzyć się ze złożonością relacji rynkowych i przeciążeniem danymi czy koniecznością uwzględnienia potrzeb środowiska naturalnego?
Gra szkoleniowa „Plantacja” pozwala doświadczyć jak to jest pracować i myśleć wspólnie. Stworzone warunki gry dają możliwość aktywnej pracy w obszarach: analizy informacji, rozwiązywania problemów, podejmowania decyzji i współpracy. Udział w grze umożliwia przetestowanie umiejętności oraz dostrzeżenie bezpośrednich związków między przyjętym sposobem myślenia i osiąganymi wynikami.
Każda z 3 sesji gry online jest w połowie poświęcona rozgrywce, a w połowie udzielaniu wzajemnej informacji zwrotnej i moderowanej przez prowadzących refleksji nad strategią przyjętą w trakcie gry.
Na podstawie szczegółowej specyfikacji zaprojektowane zostały podstawowe mechaniki gry, interfejs wraz z panelami graczy oraz przygotowano infrastrukturę techniczną VPS konieczną do utrzymywania gry w chmurze. W przygotowaniu do rozgrywki pomoże Ci zamieszczony podręcznik trenera.
Doświadczenie:
akapit
Rozwoj kompetencji przyszłości
Gra szkoleniowa jest częścią programu skoncentrowanego na rozwoju kompetencji przyszłości. Pakiet szkoleniowy składa się z czterech elementów, jednak poszczególne szkolenia mogą być realizowane niezależnie, co pozwala wzmacniać i rozwijać wybrane kompetencje. W przypadku gry szkoleniowej Plantacja rekomendujemy, by połączyć ją co najmniej z jednym ze szkoleń z zakresu myślenia i rozwiązywania problemów lub współpracy w zespole interdyscyplinarnym.
![](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2023/02/Erickson_Badges_EPC-2-150x150.png)
Podobne szkolenia:
Dzięki facylitacji możemy wspólnie budować organizacje oparte na dialogu, partnerskich relacjach i współpracy.
Inspiracje:
![Gestykulujący uczestnik szkolenia](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2025/01/Lukasz.webp)
Obiekcje uczestników szkolenia: przeszkoda czy błogosławieństwo?
Niniejszy artykuł stanowi próbę skonfrontowania ze sobą pozytywnych i negatywnych aspektów obiekcji w kontekście szkolenia – jego celem jest stworzenie możliwie wyważonego obrazu, który pomoże
![Rozmowa w grupie](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2024/11/pexels-shvets-production-7176298-scaled.jpg)
Proces grupowy podczas szkolenia
Od szkolenia w nowym rozumieniu oczekuje się, że będzie dynamiczne, angażujące i skuteczne – ma być inkubatorem zmian. Jakkolwiek istotna jest sama treść szkolenia, klucz
![dwie kobiety rozmawiają](https://wszechnica.uj.pl/wp-content/uploads/2024/08/zdjecie-do-art-e1723027021947.webp)
Opór coacha – pracuj nad własnym oporem
Pojęcie oporu, najczęściej pojawiające się w słowniku terapeutycznym, zdaje się być kluczowe w terapii. Czy jednak może ono mieć zastosowanie również w coachingu? Czy założenie